Sea of Memory movie

czwartek, 30 sierpnia 2012

Warto się przywitać.

Annyeong! ;*
Witam was bardzo, bardzo, baaaaaaardzo serdecznie, na tym oto blogasku. Jeżeli tu jesteś, to zostaw coś po sobie, będę dowartościowana ;33 Mam na imię Klaudia, ale wolę lubię też mój pseudonim ~ Padi. Po prostu <3 Nie wiem, jak długo mnie będzie ciągnęło do tego miejsca, bo to nie pierwszy, pewnie nie ostatni blog :) Ale puki ciągnie, to zobaczymy, co z tego dalej wyniknie ^^. Będę pisać głównie o K-pop'owych zespołach i o ich zmyślonych historiach z życia wziętych. Bardziej postrzelonych i tych nieco mniej. Pewnie będzie to zależało od weny i humoru xD No, żeby nie zanudzać - przejdźmy od razu do pierwszej opowieści. Mam cichą nadzieję, ze będzie się podobać... ;> Pads. 

+ Postanowiłam, że jak szaleć, to szaleć. Niech cały blog aż kipi Koreą! Będą filmiki dramowe, zdjęcia, piosenki na bocznym pasku i pewne wszystko to, co w danym czasie będzie mnie jarać <lol2>. Żeby po prosu bliżej poznać mój obraz tego cudownego światka <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz