Sea of Memory movie

niedziela, 30 grudnia 2012

♥ ZA KULISAMI ♥

To już drugi taki odcinek, a nam ciągle mało! 


Padi: Witam wszystkich bardzo gorąco w nowym odcinku Paditv ZA KULISAMI. Dzisiaj postanowiliśmy zapytać chłopaków o ciąg dalszy, o następne odcinki i ich odczucia z planu w ostatnim odcinku… Dzisiaj z Mieciem wparowaliśmy bezpośrednio do ich pokoju z wizytą.


L.Joe: O, to znowu wy.. super...

Padi: Owszem ^-^ Chcieliśmy dzisiaj zapytać kilku z was o ich własny ciąg dalszy... Może na początek Chunji? 


Ricky: No właśnie co Ty na to Chunji...? Powiedz nam...;> Śmiało.


Chunji: Ja... ja jestem zajęty, CIA!

Padi: Ale.. poczekaj!!! Ricky za nim!!! Nie pozwól mu uciec!!! MIECIU*!!!

*kamerzysta


Ricky: Już go mam! Już prawie...!!!



Padi: Ech... zwiał...;C



L.Joe: Łe...:< 



Padi: To nic.. Changjo! Zapytamy Changjo!


Changjo: Zawsze!



Padi: Mógłbyś nam zdradzić jak wyglądałaby dalsza część tej produkcji? ^o^


Changjo: ...Pff... Chwila.



Padi: To chyba proste pytanie...? -.-'


Changjo: Eeem...Jasne...Moment! 



Padi: Czekamy ^_^


Changjo: O! Mam! To będzie dobre!



Padi: Słuchamy! :O



Changjo: Nie.. jednak nie…



Padi: Cóż, trudno ;c , w takim razie spytamy kogoś innego. Niel!:D


Niel: Aaa... ale co mam mówić?



Padi: Jak wyglądałby według Ciebie następny odcinek?! :D


Niel: Eeee...


Ricky: No nie patrz tak na mnie... Skup się i odpowiadaj!


Niel: On mnie rozprasza...><



Padi: Nie zwracaj na niego uwagi, opowiadaj!


Niel: Aaaa.. eeee...Masz rację!

Padi: Cieszę się XD


Niel: Ale to... to... hahaha.



Padi: Bardzo śmieszne? ;>>


Padi: To jakby wyglądał ten odcinek? *uh*


Niel: Najpierw poszliby sobie na zakupy... <3



Niel: A potem zaczęłoby padać!



Padi: Aha... to wszystko? O_____O


Padi: Aha =.=... W takim razie... może spytamy Capa?


Cap: Nie, nie, nie... nie mam pomysłu...



Padi: No ale jak to?! T○T 


Cap: Eee... myślę tak, jak Niel.


Padi: Ale tak nie można!!! *wściekła tupie nogą*


Ricky: No właśnie!!!


L.Joe: Ojj... Nie ładnie!!!

Padi: Czy jest tu ktoś, kto mógłby jeszcze poratować mój wywiad?! .___.


Padi: A Ty co tu?! Won mi, jak Cię nie było! >O< 



L.Joe: No właśnie. Spadaj.



Padi: Ech... to już jednak chyba koniec dzisiejszego wywiadu ;_; ...


Changjo: Pamiętajcie, żeby czytać poprzednie odcinki !!! ^O^


L.Joe: Nowy już niedługo!!! Strzeż się!!!



Padi: Dzięki Edziu! :D Tymczasem...


Padi: <3333 Lovciam!

2 komentarze:

  1. ostatni gif jest przeeeeeeeeecudowny ! ♥ :D:D
    " Won mi, jak Cię nie było! " XDDD LEŻE I KWICZĘ XD
    dawaj ten następny odcinek, przeciez nie jest późno ! :D T_______T

    OdpowiedzUsuń
  2. "Najpierw poszliby sobie na zakupy... <3 "
    I tu się zaczął mój płacz. XD

    OdpowiedzUsuń